Regulament helper.
Pagina 1 din 1
Regulament helper.
1. Comportamentul si functia de helper
Ocupând functia de helper trebuie sa întelegi ca joaca s-a terminat si ca trebuie sa va dedicati server-ului, ce vreau sa spun prin asta? - Vreau sa spun ca trebuie sa ajutati orice jucator care întâmpina o problema legata de joc, raspunzandu-i la orice intrebare pe care o adreseaza si avand un limbaj cat mai frumos si educat posibil.
Ca si membru al STAFF-ului (atat admin cat si helper) va este strict interzis sa va dati un aer de superioritate fata de jucatori, sa nu uitam ca fara jucatori nu ar exista acest server. Nu sunteti Împarati, Regi sau oricine altcineva, ati fost pusi în functie pentru a ajuta server-ul si totodata jucatorii. Respectul trebuie sa fie reciproc, daca nu exista respect din partea jucatorilor, voi trebuie sa fiti domni si sa nu începeti sa înjurati sau alte lucruri. Va trebuiesc nervi de otel si rabdare de fier. Comportamentul unui membru al STAFF-ului trebuie sa fie unul EXEMPLAR. Nu acceptam arogantele si 'superioritatile' venite din partea unui admin / helper asupra altuia sau chiar a unui jucator. Cei ce sunt prinsi sau reclamati pe acest motiv vor fi sanctionati cu Helper Warn sau chiar remove din functia pe care o detine.
Orice amenintare de orice fel venita din partea unui membru al Staff-ului (ex: te scot cu 3/3, te tin in flood 24/24, iti dau contra la admin etc.) va fi sanctionata cu demiterea din functie.
Orice comanda care iti poate oferi un avantaj (ex: /slap, /respawn, /up, /ff, /bb etc.) trebuie folosita cu permisiunea unui admin pe chatul /e (numai pe acest chat). Cine nu face acest lucru va primi AV, HW sau chiar Remove din functia pe care o detine.
2. Reguli legate de raspunsul la intrebari
Raspunsurile pe /n nu trebuiesc oferite în batjocora, dar, nici nu trebuie sa povestiti o lectie de viata acolo. Raspunsul trebuie sa fie cât se poate de serios si exact, nu trebuie sa ramana niciun semn de indoiala. Ex: Daca un jucator întreaba pe /n: ”Cum fac bani?”, îi oferi?i un raspuns de genul: ”Poti face bani muncind la unul dintre job-urile serverului nostru. Tasteaza comanda [/jobs], alege unul dintre ele si incepe sa muncesti”.
Se foloseste comanda /nd doar atunci când jucatorul respectiv a adresat o intrebare care contine injurii , caps lock (mai mult de 4 litere, aici excluzandu-se numele de jucatori), emoticoane, absolut necorespunzatoare, total aiurea cum ar fi:
"CIT CURIER"
"CMF HELPERUL X"
"Bag pl in ea de treaba, nu stiti ce e ala c-bug?"
Si alte intrebari de genul.
Tuturor intrebarilor carora le acordati /nd trebuie sa ii faceti un ScreenShot caci, in cazul in care sunteti reclamati, aveti nevoie de o dovada cu intrebarea respectivului jucator (asigurati-va ca aveti /timestamp ON cand faceti asta). Daca sunteti somati sa postati dovada si nu o postati in 24 de ore, veti fi sanctionati cu un AV.
La intrebari de genul "CUM FAC BANI ", o sa le dati /nd si raspunsul : Poti face bani muncind la unul dintre job-urile serverului nostru. Tasteaza comanda [/jobs], alege unul dintre ele si incepe sa muncesti.
La intrebarile aiurea care nu au legatura cu serverul (ex: Cum il mai cheama pe Florin Piersic?) veti da /nd si raspunsul: "Foloseste comanda [/n] doar pentru intrebari importante legate se server".
Se foloseste comanda /nmute atunci cand jucatorul respectiv adreseaza o intrebare care contine injurii grave, repeta aceeasi intrebare de mai mult de 3 ori etc.
Minimul de intrebari per saptamana este de 100. (In cazuri extreme, raportul minim este de 75).
3. Sanctiuni helperi
Un helper primeste Mustrare Verbala atunci cand se afla la prima greseala a sa (greseala nefiind un foarte grava).
Un helper primeste Avertisment Verbal atunci cand:
- raspuns unei intrebari cu emoticon pe /n;
- /nd, /da, /nmute aiurea;
- neprezentare dovezi pentru /nd, /da, /nmute;
- greseli minore intr-un raspuns pe /n.
Un helper primeste Helper Warn atunci cand:
- foloseste comanda /respawn sau /slap aiurea, fara permisiunea unui admin;
- foloseste un limbaj destul de grav la adresa unui jucator (ex: marsh dracu s.a.m.d) pe chatul global, /c, /f etc.;
- C-bug / c-shot aiurea;
- /up, /ff abuziv;
- limbaj neadecvat in /da, /nd etc.;
- greseli majore de exprimare intr-un raspuns adresat unei intrebari pe /n.
Un helper primeste Remove atunci cand:
- unul sau mai multe raspunsuri aiurea date pe /n;
- abuzeaza de functia sa;
- face reclama;
- da raspunsuri total aiurea pe /n (ex: sunt barosan s.a.m.d);
- foloseste un limbaj exagerat de grav si licentios pe unul dintre chaturi;
- are mai multe IP-uri in log-urile recente.
- activitate scazuta(minim 10 ore online din cele 144((6zile)) )
- Raport incomplet.
** Un helper pentru a nu fi considerat inactiv, trebuie sa aiba minim 10 ore jucate intr-o saptamana, asta inseamna ca de luni pana sambata seara, trebuie sa acumulati un minim de 100 /n-uri si 10 ore jucate( 1 ora si 40 minute zilnic ).
4. Exemple de intrebari frecevente si raspunsuri la acestea:
1. 'Cine este Petrica?' - /n Pentru a afla mai multe detalii despre acest jucator ii poti accesa profilul de pe [/panel].
2. 'Vasile' este admin/helper? - /n Pentru a afla acest lucru poti intra pe [/panel] la sectiunea 'Staff'.
3. 'Pot sa cumpar cal/camila/etc ?' - /n Nu, nu poti cumpara acest lucru pe server-ul nostru.
4. 'Se da bonus?' - Daca este in server name precizat acest lucru : /n La ora xx:00 va fi acordat un bonus tuturor jucatorilor online. , iar daca nu e server name: /n Nu stim acest lucru, ramai alaturi de noi pentru a afla.
5. 'Ce bonus se da?(in caz ca este anuntat unul)' - /n Nu stim acest lucru, ramai alaturi de noi pentru a afla.
6. 'Cand se baga stock?' - Daca este in server name precizat acest lucru : /n La ora xx:00 vor fi readaugate masini in stock la Dealership. , iar daca nu e server name: /n Nu stim acest lucru, ramai alaturi de noi pentru a afla.
7. 'Ce masina sa cumpar de 20kk? (20kk e un exemplu)' - /n Nu stim acest lucru, este decizia ta ce masina iti poti achizitiona cu acei bani.
8. Aceeasi intrebare, repetata de 10 ori. - Ii dati acelasi raspuns la fiecare sau faceti screenshot la intrebarile respective si ii dati /nmute.
9. Intrebarile marilor 'englezi'. - Daca nu stiti sa ii acordati raspunsul la intrebarea respectiva adresata in engleza puteti folosi comanda /nskip.
10. 'Cat castig la job-ul X' - /n Munceste chiar tu la jobul respectiv si vei afla.
11. 'Cum adresez o intrebare pe /n' - /nd Foloseste comanda [/n] doar pentru intrebari importante legate de server.
12. 'Cum intru in LSPD' - /n Pentru a intra in Los Santos Police Departament ai nevoie de minim level 7 si o aplicatie pe [/panel].
13. 'Cine e owner?' - /n Poti vedea cine sunt detinatorii acestui server pe [/panel] la sectiunea 'Staff'.
Si alte intrebari de genul.
5. /ad-urile aiurea
CNN-ul este pus pe server pentru a anunta ceilalti jucatori ca cineva vinde / schimba / cumpara un bun. De asemenea, acceptam si /ad-uri de genul : "Caut tester, am fost acceptat in factiunea x", "Primul jucator care imi da /sms cu textul x castiga y bani" .
Exemple de /ad-uri care trebuie sterse folosind comanda /da:
"Cumpara cal ca am valoare"
"Pe canalul x am inceput un GiveAway "
"(Un IP al unui server inafara de al nostru)" -> aici se trimit dovezile unui admin daca nu este niciunul Online in acel moment si se sanctioneaza ca atare
"CUMPAR INFERNUS CU DUBLU HIDD"
Si alte ad-uri de genul.
Nu acceptam caps lock-ul pe /ad (mai mult de 4 litere, aici excluzandu-se numele de jucatori care contin astfel de litere), sanctionam cu /da.
Nu acceptam emoticoanele pe /ad, sanctionam pe /da.
Dupa orice /da efectuat, helperii au obligatia de a da /hre jucatorului respectiv informandu-l de ce i-a fost sters anuntul. Helperii care nu fac acest lucru vor fi sanctionati cu AV.
Orice /da efectuat de catre un helper trebuie facut cu dovezi foto (screenshot al ad-ului, respectiv, si /hre), in caz contrar, helperul va fi sanctionat cu AV.
Ocupând functia de helper trebuie sa întelegi ca joaca s-a terminat si ca trebuie sa va dedicati server-ului, ce vreau sa spun prin asta? - Vreau sa spun ca trebuie sa ajutati orice jucator care întâmpina o problema legata de joc, raspunzandu-i la orice intrebare pe care o adreseaza si avand un limbaj cat mai frumos si educat posibil.
Ca si membru al STAFF-ului (atat admin cat si helper) va este strict interzis sa va dati un aer de superioritate fata de jucatori, sa nu uitam ca fara jucatori nu ar exista acest server. Nu sunteti Împarati, Regi sau oricine altcineva, ati fost pusi în functie pentru a ajuta server-ul si totodata jucatorii. Respectul trebuie sa fie reciproc, daca nu exista respect din partea jucatorilor, voi trebuie sa fiti domni si sa nu începeti sa înjurati sau alte lucruri. Va trebuiesc nervi de otel si rabdare de fier. Comportamentul unui membru al STAFF-ului trebuie sa fie unul EXEMPLAR. Nu acceptam arogantele si 'superioritatile' venite din partea unui admin / helper asupra altuia sau chiar a unui jucator. Cei ce sunt prinsi sau reclamati pe acest motiv vor fi sanctionati cu Helper Warn sau chiar remove din functia pe care o detine.
Orice amenintare de orice fel venita din partea unui membru al Staff-ului (ex: te scot cu 3/3, te tin in flood 24/24, iti dau contra la admin etc.) va fi sanctionata cu demiterea din functie.
Orice comanda care iti poate oferi un avantaj (ex: /slap, /respawn, /up, /ff, /bb etc.) trebuie folosita cu permisiunea unui admin pe chatul /e (numai pe acest chat). Cine nu face acest lucru va primi AV, HW sau chiar Remove din functia pe care o detine.
2. Reguli legate de raspunsul la intrebari
Raspunsurile pe /n nu trebuiesc oferite în batjocora, dar, nici nu trebuie sa povestiti o lectie de viata acolo. Raspunsul trebuie sa fie cât se poate de serios si exact, nu trebuie sa ramana niciun semn de indoiala. Ex: Daca un jucator întreaba pe /n: ”Cum fac bani?”, îi oferi?i un raspuns de genul: ”Poti face bani muncind la unul dintre job-urile serverului nostru. Tasteaza comanda [/jobs], alege unul dintre ele si incepe sa muncesti”.
Se foloseste comanda /nd doar atunci când jucatorul respectiv a adresat o intrebare care contine injurii , caps lock (mai mult de 4 litere, aici excluzandu-se numele de jucatori), emoticoane, absolut necorespunzatoare, total aiurea cum ar fi:
"CIT CURIER"
"CMF HELPERUL X"
"Bag pl in ea de treaba, nu stiti ce e ala c-bug?"
Si alte intrebari de genul.
Tuturor intrebarilor carora le acordati /nd trebuie sa ii faceti un ScreenShot caci, in cazul in care sunteti reclamati, aveti nevoie de o dovada cu intrebarea respectivului jucator (asigurati-va ca aveti /timestamp ON cand faceti asta). Daca sunteti somati sa postati dovada si nu o postati in 24 de ore, veti fi sanctionati cu un AV.
La intrebari de genul "CUM FAC BANI ", o sa le dati /nd si raspunsul : Poti face bani muncind la unul dintre job-urile serverului nostru. Tasteaza comanda [/jobs], alege unul dintre ele si incepe sa muncesti.
La intrebarile aiurea care nu au legatura cu serverul (ex: Cum il mai cheama pe Florin Piersic?) veti da /nd si raspunsul: "Foloseste comanda [/n] doar pentru intrebari importante legate se server".
Se foloseste comanda /nmute atunci cand jucatorul respectiv adreseaza o intrebare care contine injurii grave, repeta aceeasi intrebare de mai mult de 3 ori etc.
Minimul de intrebari per saptamana este de 100. (In cazuri extreme, raportul minim este de 75).
3. Sanctiuni helperi
Un helper primeste Mustrare Verbala atunci cand se afla la prima greseala a sa (greseala nefiind un foarte grava).
Un helper primeste Avertisment Verbal atunci cand:
- raspuns unei intrebari cu emoticon pe /n;
- /nd, /da, /nmute aiurea;
- neprezentare dovezi pentru /nd, /da, /nmute;
- greseli minore intr-un raspuns pe /n.
Un helper primeste Helper Warn atunci cand:
- foloseste comanda /respawn sau /slap aiurea, fara permisiunea unui admin;
- foloseste un limbaj destul de grav la adresa unui jucator (ex: marsh dracu s.a.m.d) pe chatul global, /c, /f etc.;
- C-bug / c-shot aiurea;
- /up, /ff abuziv;
- limbaj neadecvat in /da, /nd etc.;
- greseli majore de exprimare intr-un raspuns adresat unei intrebari pe /n.
Un helper primeste Remove atunci cand:
- unul sau mai multe raspunsuri aiurea date pe /n;
- abuzeaza de functia sa;
- face reclama;
- da raspunsuri total aiurea pe /n (ex: sunt barosan s.a.m.d);
- foloseste un limbaj exagerat de grav si licentios pe unul dintre chaturi;
- are mai multe IP-uri in log-urile recente.
- activitate scazuta(minim 10 ore online din cele 144((6zile)) )
- Raport incomplet.
** Un helper pentru a nu fi considerat inactiv, trebuie sa aiba minim 10 ore jucate intr-o saptamana, asta inseamna ca de luni pana sambata seara, trebuie sa acumulati un minim de 100 /n-uri si 10 ore jucate( 1 ora si 40 minute zilnic ).
4. Exemple de intrebari frecevente si raspunsuri la acestea:
1. 'Cine este Petrica?' - /n Pentru a afla mai multe detalii despre acest jucator ii poti accesa profilul de pe [/panel].
2. 'Vasile' este admin/helper? - /n Pentru a afla acest lucru poti intra pe [/panel] la sectiunea 'Staff'.
3. 'Pot sa cumpar cal/camila/etc ?' - /n Nu, nu poti cumpara acest lucru pe server-ul nostru.
4. 'Se da bonus?' - Daca este in server name precizat acest lucru : /n La ora xx:00 va fi acordat un bonus tuturor jucatorilor online. , iar daca nu e server name: /n Nu stim acest lucru, ramai alaturi de noi pentru a afla.
5. 'Ce bonus se da?(in caz ca este anuntat unul)' - /n Nu stim acest lucru, ramai alaturi de noi pentru a afla.
6. 'Cand se baga stock?' - Daca este in server name precizat acest lucru : /n La ora xx:00 vor fi readaugate masini in stock la Dealership. , iar daca nu e server name: /n Nu stim acest lucru, ramai alaturi de noi pentru a afla.
7. 'Ce masina sa cumpar de 20kk? (20kk e un exemplu)' - /n Nu stim acest lucru, este decizia ta ce masina iti poti achizitiona cu acei bani.
8. Aceeasi intrebare, repetata de 10 ori. - Ii dati acelasi raspuns la fiecare sau faceti screenshot la intrebarile respective si ii dati /nmute.
9. Intrebarile marilor 'englezi'. - Daca nu stiti sa ii acordati raspunsul la intrebarea respectiva adresata in engleza puteti folosi comanda /nskip.
10. 'Cat castig la job-ul X' - /n Munceste chiar tu la jobul respectiv si vei afla.
11. 'Cum adresez o intrebare pe /n' - /nd Foloseste comanda [/n] doar pentru intrebari importante legate de server.
12. 'Cum intru in LSPD' - /n Pentru a intra in Los Santos Police Departament ai nevoie de minim level 7 si o aplicatie pe [/panel].
13. 'Cine e owner?' - /n Poti vedea cine sunt detinatorii acestui server pe [/panel] la sectiunea 'Staff'.
Si alte intrebari de genul.
5. /ad-urile aiurea
CNN-ul este pus pe server pentru a anunta ceilalti jucatori ca cineva vinde / schimba / cumpara un bun. De asemenea, acceptam si /ad-uri de genul : "Caut tester, am fost acceptat in factiunea x", "Primul jucator care imi da /sms cu textul x castiga y bani" .
Exemple de /ad-uri care trebuie sterse folosind comanda /da:
"Cumpara cal ca am valoare"
"Pe canalul x am inceput un GiveAway "
"(Un IP al unui server inafara de al nostru)" -> aici se trimit dovezile unui admin daca nu este niciunul Online in acel moment si se sanctioneaza ca atare
"CUMPAR INFERNUS CU DUBLU HIDD"
Si alte ad-uri de genul.
Nu acceptam caps lock-ul pe /ad (mai mult de 4 litere, aici excluzandu-se numele de jucatori care contin astfel de litere), sanctionam cu /da.
Nu acceptam emoticoanele pe /ad, sanctionam pe /da.
Dupa orice /da efectuat, helperii au obligatia de a da /hre jucatorului respectiv informandu-l de ce i-a fost sters anuntul. Helperii care nu fac acest lucru vor fi sanctionati cu AV.
Orice /da efectuat de catre un helper trebuie facut cu dovezi foto (screenshot al ad-ului, respectiv, si /hre), in caz contrar, helperul va fi sanctionat cu AV.
Subiecte similare
» Regulament paramedic.
» Regulament instructori.
» Regulament departamente.
» Regulament mafie.
» Regulament Lideri.
» Regulament instructori.
» Regulament departamente.
» Regulament mafie.
» Regulament Lideri.
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum